Goodbye twenty-eleven


Femtonde februari tvåtusenelva.

Ett helt år har passerat och jag sitter och tänker på allt som har hänt under tvåtusenelva.
Det absolut största såklart är att jag flyttade hit till Los Angeles, det största och absolut bästa valet i mitt liv än så länge. Och det har verkligen varit ett sjukt bra år med alldeles för mycket skratt. Självklart finns det mycket jobbigt som man har fått uppleva och att även vara ifrån sin familj och bästa vänner är något som tar på en, men överlags så är det roliga saker som har hänt. Efter att ha bott här ett år som egentligen inte alls är mycket så känns det som att man har varit här en evighet. Det känns inte som att jag bara har känt Michelle och Angelica ett år utan mycket längre. De känns inte som att jag och Nazli har varit roomies (bobolis-gogolis) en liten period heller. Och det känns inte alls som att man har vandrat omkring på santa monica college under ett år utan hundra haha. Jag har verkligen träffat så många underbara människor som jag är otroligt glad över att jag har lärt känna. Men den personen jag har lärt känna som bäst är nog mig själv. Det är inte lätt att ta sitt pick och pack, boka en biljett och flytta till andra sidan jorden. Men jag har överlevt och det har gått bättre än vad jag någonsin hade kunnat ana.

Tvåtusenelva var ett stort år. Tvåtusentolv kommer vara ännu större, I can feel it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0