We might live like never before

Dagarna bara går och går, lite för fort nästan. Men jag försöker utnyttja min lilla tid så mycket som möjligt.
Jag åkte till Park Slope och träffade Brad som jag inte sett på över ett år nu, vi gick runt lite i det mysiga området som påminner väldigt mycket om Silverlake för att sen sätta oss ner på Tea lounge och fika.
Efter att vi kände oss klara med för mycket kaffe så gick vi till en flat där han brukar jobba för jag ville se lite av hans jobb efter som han är designer. Väldigt kul att se, fick dock inte ta kort.
Han var tvungen att jobba vidare och jag åkte till 34th street och kollade lite i butiker, skypa med familjen och visade dem nyc gator. Natten kom, och det blev ett besök på Riff raff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0