SOMETHING I WOULD CALL RANDOM

Vi alla har varit förskylda till och från, och tjejerna har skrattat lagom mycket åt mig för att jag
klär mig så LA-igt. Men det är för att jag har inga vinter kläder, och måste försöka få det att funka i kylan. haha!
Klara följde inte med ut till Popburger och 1Oak. Så när jag ringer henne nästa dag för att berätta om den "sjukaste" som hade inträffat..
-" Du kommer aldrig gissa vad som hände igår"
-" Berätta!!!"
-" Nej jag tar det när vi ses sen"
-" Oj, nej berätta nuuu.. Berätta! Ska du göra en transfer till NEW YORK?!"
-" Haha nej, det ska jag inte, vad onödig min berättelse blev nu haha!"
Jag förvånas väldigt mycket över hur märkliga saker kan hända i ens liv, jag brukar kalla det tajming oftast.
Men ibland är det bara något mycket mer magiskt än tajming.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0