September eighteen



Var det ingen vanlig dag som man brukar säga. Denna dag var extra speciell, eftersom denna dag blev den finaste personen i hela världen trettio år. Herregud! Han är inte bara min bästa vän men även min storebror.
Just denna dag önska jag att jag befann mig i Sverige för att fira honom på ett riktigt Adjoudani vis. Men istället gick jag och tjejerna ut och firade från andra sidan jorden.

Samin du är bäst. Jag är så otroligt stolt över allt du åstakommit och är glad att just du är min bror.
Saknar dig varjedag. Och skrattar fortfarande över bilderna du, mamma och pappa skickade.
Älskar dig.

HAPPY FEEEEET! pLuten

Kommentarer
Postat av: Samin

Love u 2

2011-09-22 @ 22:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0