How´s life little spirit.



Jag har fått så sjukt mycket klagomål på att jag bloggar för lite. Emmelie har till och med hotat mig.
Sitter faktiskt här och målar till en project som ska vara klart till på onsdag, och det finns inte alltid tid till bloggande.

Mellan allt målande idag har skypat, fikat med en energisprutande person, ätit god persisk mat som roomie lagat, skickat mms till D och blivit kallad "nerd" om och om igen, promenerat till AT&T för att fixa med betalningen för min "nya" mobil. Och nu sitter jag här och väntar på att färgen ska torka så jag kan fortsätta måla. Jag är långt ifrån klar men jag hann allt med ett litet inlägg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

VAD DUKTIG DU ÄR!!!!! Så fint. Love U

2011-11-01 @ 22:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0