Breakfast, 3rd street and the pier.

















Extremt dåligt bloggande. Men sanningen är att det finns ingen tid för bloggande. Plus att det har varit dåligt kort tagande, men det ska det bli ändring på. Jag har så himla mycket i skolan och kommer ha det fram till 10 Juni så har tyvärr inte kunnat vara så social som jag abslout önska att jag kunde vara. Men vi har haft mys ändå!
Som när vi åkte till Urth cafe i Santa monica och åt frukost för att sen promenera på 3rd street i olika butiker.
Jag var tvungen att åka till skolan en sväng, men när jag kom tillbaka gick vi ner till Piren.

Och kvällen innnan var jag bara tvungen att ta med dem till Yamato så att det fick uppleva riktig god sushi.
Såg inga besvikna miner över maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0