Sushi then a moive

Jag har komnventerat Angelica till sushismen, det är faktiskt hon som tjatar mer än mig nu om att vi ska gå och äta Sushi.
Så det blev en sväng till Yamato som ligger kanske fem minuter ifrån mig. Det är verkligen en av LA´s bästa sushi ställen.
Efter klockan fem så är det även Happy hour och då är alla maträtter på halva priset. Allt är otroligt gott och maten kommer in innan men ens har hunnit sätta sig. Är ni i Westwood och är sugen på Sushi, då är Yamato "the place to be".
Efter att vi blev mätta och belåtna så var vi sugna på lite bio. Jag har länge velat se Water for elephants, så den fick det bli.
Himla mysig film, hade en väldigt stor lust att gå på cirkus efter att jag såg den. Och herregud vad RP var snygg. En stor applåd till hans stylist i filmen, tyckte alla outfits var klockrena. Om ni inte sett filmen än, se den. En riktigt kram film






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0