Pure happines





















Det kanns fortfarande som en drom. Igar fick jag nog varldens chock, jag var pavag hem fran Fashion showen, kom innanfor dorren och kom pa att jag snabbt skulle ivag och handla nagot innan min kusins man skulle komma och plocka upp mig for att aka hem till dem. Han ringer mig nar jag ar nedanfor och undrar vart jag ar. Sager att jag ar en minut fran min port. Sen gick allt sa himla fort, for helt plostsligt STUDDSAR min storebror och Andrea fram fran ett horn dar de gomt sig. Jag hade ingen aning om att de hade kommit hit. Och min haka var nere i marken. VAARLDENS BASTA OVERRASKNING! Jag borja stor tjuta, storebror borja lipa, och sjalvklart borja Dean lipa. En riktigt kart aterseende, och jag kan verkligen inte vara lyckligare just nu.

Sa idag har vi haft en mysig frukost hos kusin, varit pa en riktigt langpromenad och sen hangt vid poolen.
Nu ska vi fira lillkusins fodelsedag och sen in i dimman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0