KIWI

Ibland kan ens dag kretsa runt en sak, ett "ord" frågan är om man själv får det att kretsa runt det eller om det bara är ett sammanträffande? Idag har det varit ordet frukt, det bästa var när jag fick ett sms från ingenstans där det stod "eating a kiwi, thinking of you". Haha vissa har verkligen alldelses för lite att göra om dagarna.
Har suttit på ett Café hela kvällen och pluggat matte, imorgon är det prov och det känns faktiskt helt okej.
Mindre okej att tacka nej till en konsert, men det går fler tåg, speciellt i denna stad.
Jag börjar faktiskt bli lite "skoltrött" eller det är så mycket nu, så ibland vet man inte vart man ska ta vägen. Ibland vill jag bara sitta ner och bara göra ingenting. Dricka te och titta ut.
Men det är en bra kväll för plugg, för ikväll regnar det! Och jag ska försöka skriva lite på en engelska uppsatts.

Förresten. Det är ingen nyhet att jag älskar stora ringa, smycken i huvudtaget. De flesta av mina favoriter är faktiskt från H&M och min nya är där ifrån. In och fynda. Den ser ut som en frukt, (vilken frukt då undrar jag faktiskt) fick jag höra idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0