Flower power

Idag känns det knappt som att jag har varit i skolan. Jag och A tog en tidig buss till skolan, låg ner och vilade lite under solen innan våra lektioner skulle börja. Sen hade vi en jätte kort fashion klass idag eftersom läraren var tvungen att gå tidigt. Satt och väntade på lilla Marc , som vanligt var sen. Han vet nämligen inte vart Marc by Marc Jacobs flagship store ligger så tänkte ta med honom en sväng till Melrose. Älskade Mallan körde oss dit, och Marc var som ett litet exalterat pokemon barn. Jag ville även kolla lite till min storebror och hitta en hel del fint på deras herr avdelning. Jag har sagt det förrut men jag säger det igen, Jag absolut älskar alla som jobbar på Marc Jacobs butikerna, skulle lätt kunna gå dit en dag bara för att hänga och mingla med dom. Tjejer och killar som förstår sig på ironi och inte rädda att säga precis vad som helst. "I'm addicted, and I cant get enough"
Efter att vi hade handlat klart blev det självklart en sväng till Urth café..
















Kommentarer
Postat av: Storebror

Hittade du något till storebror?

2011-05-13 @ 09:43:57
URL: http://www.clubmoments.se
Postat av: Mogeh

Den som väntar på något gott...

2011-05-13 @ 18:24:21
URL: http://mogeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0