Study, stud.



Igår så blev det paus i allt pluggande och vi gick och unnade oss en massage. Det var otroligt skönt, de använde sig av varma stenar vilket jag aldrig har testat förut, ett litet tag trodde jag att jag skulle brinna upp, men efter ett tag så började det kännas himla bra. Och som vanligt när man börjar somna så är självklart ens tid slut.

Sen var det bara att gå tillbaka och fokusera på pluggandet igen, nu sitter jag här och ska försöka göra klart mina engelska läxa. Känns som att man bombas med en massa plugg, men men.
Back to work.

Emmelie denna bild är tillägnad till dig, love.

Kommentarer
Postat av: Emm

Ggaahhhhh jag döör!!! Tack för att du känner mig så väl!! :D spara tidningen! Hahaa love you <3

2011-03-16 @ 08:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0