Rolling in the deep






Snart kommer Nazli och plockar upp mig, för att sedan åka hem till henne.
Längtar redan efter att få sitta i hennes bil och bara maxa hög musik och sitta och dansa i bilen.
Det har blivit lite av våran grej, och jag gillart.

Får se vad vi hittar på för bus senare..
Min kamera är hos min La brea familj, får förhoppningsvis tillbaka den ikväll.
Så ni får denna gång nöja er med lite bilder från mobilen.
Förresten bilden på dollarn är två dollarsedlar vilket är väldigt unikt fick dom av min kusin när vi firade nyår..
mysmysmys.

Kommentarer
Postat av: Fia

Vad du har gjort? VAD DU HAR GJORT?!? är att du är så jäkla fantastisk så man nästan smäller av ;)



Fan..sitter på jobbet och är helt rörd.



Saknar dig så det känns i hela kroppen just nu. Och nej, inte på nåt konstigt awkward kinda way... Utan bara på ett sånt sätt som när man saknar sin GRRRRRRIIIIIIIIS!!!



=)



Love you to bits n pieces <3

2011-03-23 @ 16:22:34
URL: http://sofiaeiworth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0