Raining pictures

Tänkte lägga upp lite bilder ifrån min helg.
I fredags åkte vi först till Jenny och Johannas lägenhet där det bjöds på mingel och förfest. Sen åkte vi vidare till supperclub, Sofie ville efter ett tag dra vidare till Roxbury så det blev ett stop där också. Dock så tycker jag verkligen inte att det är bra där på fredagar, utan det är lördagar som gäller. Michelle och brudarna hade varit på Eden så jag mötte upp dem, först blev det ett stop på Mels Diner där vi såg en gammal P kändis, Bella hälsa och vi andra dog av skratt. Mätta och belåtna åkte vi hem till dem där det blev dunder och brak. Vi dansade och sjöng till gamla Disney låtar och alla lyckades somnade på mattan.

Lyckades glömma mitt minneskort hemma, så har faktiskt inga bilder från Fredagen!

I lördags var det svinkallt ute men vi trotsa kylan och drog ut ändå. Först var det en mini förfest på Vine och sedan vidare mot Roxbury. Så otroligt mycket folk ute, det var helt smockat och man kunde knappt komma någonstans.
Angelica och Bella drog till Voyeur men jag och Michelle stannade kvar på Roxan.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0