Like kindergarden







Jag kan faktiskt förklara varför vi ser ut som ett gäng clowner.
Detta var efter att vi hade kommit hem efter en utekväll. Emmelie ringde mig på Viber så jag gick in i sovrummet och pratade. Under kvällen hade jag haft läppstift vilket jag absolut inte tänkte på medan jag pratade med emps, jag tar upp mitt läppglans och börjar smeta på, väldigt mycket smetar jag på och jämnar ut med fingrarna, okej jag hamnade lite utanför "kanterna". Efter en stund kommer Michelle in och kollar på mig och skrattar.
Jag är ett frågetecken. Hon skrattar ännu mer och undrar vad jag har gjort med läpparna?
- Tagit lite läppglans? Vadåra??
LITE läppgalns eller??

Där av första bilden, sen ballade allt lite ur vilket är inga konstigheter när man är med min La brea familj!

Kommentarer
Postat av: Emps

HAHA :D nyktert tjejer!! kul var det iaf!!

2011-03-27 @ 22:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0