Headed to the dancefloor















Det hade gått ett väldigt bra tag sen sist jag slog klackarna i taket så i tisdags blev det utgång.
Först var det middag på BOA med massa andra innan vi gick vidare till Trousdale. På resturangen befann sig Andreas Carlsson, Elin Kling och andra svenskar, Så himla liten värld, jag har aldrig sett dem ute i stockholm men när jag flyttar till LA då ska man stöta på alla svenskar. De kom också över till Trosudale.
Det var verkligen en himla kul kväll Jag, Angelica och Michelle dansade till massa gamla godingar.
Slutet av kvällen dök även Zac Efron upp mitt sitt väl utsparade Facial hair, haha...


Idag är det St Patricks day och vi alla är lediga. Får se vad vi hittar på idag!

Kommentarer
Postat av: Rebecka Bergström

Ååååh vad jag saknar LA när jag ser dina bilder!!! Härlig blogg btw!

2011-03-18 @ 18:00:03
URL: http://rebeckab.wordpress.com
Postat av: Mogeh

Va go du är Rebecka! Tack så mycket :)

Förstår att du saknar det, jag är livrädd för dagen då jag "måste" åka hem!

2011-03-19 @ 20:40:27
URL: http://mogeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0