Barhäng i VENICE















Senare på kvällen åkte jag Bella och Michelle till Venice och satte oss på "The other room" som ligger på Abbot kinney. Vi har länge velat köra en liten barrunda så vi var otroligt taggade, efter ett tag kom även Austin och sällskapade. Vi gick vidare till Circle bar och dansade lite till bra musik och fortsatte även att öla.
M blev hungrig som vanligt och Austin tog oss till Wendys.
Helt plötsligt vänder han sig om och frågar:
Du har med dig kameran va? Givetvis-
Bra då ska jag ta er till en liten plats. Han stannade vid ett art museeum som ligger väldigt nära tjejernas lägenhet. Otroligt lyckad kväll!

Kommentarer
Postat av: Fia

Men åh vad jag saknar dig!

Och åh vilka helt fantastiskt underbara bilder =)

Där vill jag också vara ju!

PUSS

2011-03-09 @ 20:35:20
URL: http://sofiaeiworth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0