not a traditional midsummer























Det går inte att ha en lika mysig midsommar i staterna som man kan ha i Sverige. Men man kan verkligen ha så fantastiska dagar här, dagar som får en att känna sig som barn på nytt. Stunder då man får sådana starka lyckorus och bara vill pausa allt och bara leva i den stunden för alltid. Fredag var en fin dag, som började bra och nästan slutade bättre. Haha. Ganska tidigt på morgonen åkte jag ner till Santa monica för att möta upp D som skulle klippa mitt hår, han har tjatat i över fem månader snart så jag kände att det var dags plus att jag verkligen ville träffa honom innan det blir den fjärde juli. Jag var nervös och han bara skrattade åt mig, men det blev verkligen himla bra och jag var tvungen att erkänna att "I love it" Glad åkte jag vidare och mötte upp Angelican för att sen åka till Roosevelt för att ha midsommar häng. Sen kom Al och plocka upp oss för att äta lite och sen gå på Bio "A midnight in Paris" var på schemat. När Bion var slut och vi klev ut tittar vi alla tre bak av en slump och vem om inte självaste Jake Gyllenhaal står utanför och pratar med någon vacker varelse. Alla gick lite tysta titta på varandra tills A säger "thats was pretty random" haha. Hur som helst så gick vi vidare till TRU för att dansa, dansa och dansa lite mer. En av många bra dagar i LA..


"The more you laugh the happier you are."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0