Time really flies


Första skolbilden, haha.


Idag är det 5 Juni, och om exakt en månad så landar mitt flygplan på Arlanda flygplats. Slutstation Stockholm, verkligen? Då har jag varit borta i sex månader, har faktiskt aldrig varit borta så länge. Dessa månader har gått så otroligt fort, jag har knappt haft tid att blinka så är skolan redan slut. Det har varit väldigt intressanta månader och jag har lärt mig väldigt mycket under resans gång. Känns skönt att åka till Sverige på semester, för det är det de kommer vara för mig. För sen är jag tillbaka här i Augusti med nya friska tag. Jag vet att bara vara hemma en vecka kommer få mig att vilja komma tillbaka direkt. Men herregud vad kul det ska bli att få krama alla nära och kära.
Det är verkligen de ända jag saknar, min familj och mina underbara vänner som jag tänker på dag in dag ut.
Jobbigt att vara ifrån alla man älskar. Men samtidigt så bygger man upp ett eget liv här.
Jag kommer samtidigt sakna alla här väldigt mycket, jätte tråkigt att vissa åker hem för att stanna i Sverige och inte kommer komma tillbaka till L.A. (L&S ni har en speciell plats i mitt hjärta) Vänner här har på något sätt blivit ens trygghet, ens hem. Och det är jobbigt när dom ska åka. Ska bli kul att se hur allt kommer bli fram över. Livet är en stor gåta, som jag hoppas att jag aldrig kommer lösa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0