Swedish nice guys









Nu är de äntligen här, Swedish nice guys som de kallar sig själva. Dom kom och plockade upp mig idag efter skolan så åkte vi ner till Santa monica. Oskar är alltid hungrig men även jag och Måns kände oss hungriga så vi handla lite krubb och gick och satte oss vid stranden för att njuta av utsikten och maten.
Senare tog pojkarna en promenad till Venice medan jag satt kvar för att plugga lite..
Imorgon har jag två finals, suck..

Förresten, igår när pojkarna kom så tog vi en promenad för att handla lite frukost, då går vi och pratar om att de inte tycker att det finns så många snygga amerikanska brudar, jag kollar mig omkring för att faktiskt försöka hitta en, då jag ser på långt håll någon med snygg still som är påväg mot oss, när hon går förbi så är det ingen mindre än Lauren Conrad som går förbi oss. Snygg amerikanska, kan man VERKLIGEN säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0