Highway 1















Jag, Michelle, Oskar och Måns tog en liten trip längs Highway 1 som säg vara en av världens mest berömda kuststräcka. Och jag förstår verkligen varför. Vi började med att åka till San Francisco först och stannade där en natt. Förra året var jag också i San Fran men hann inte se lika mycket av staden som jag gjorde denna gång.
Väldigt härlig och unik stad med väldigt speciell "planlösning". Efter att vi kände oss klara med San Francisco så tog vi Highway 1 tillbaka till LA. Och herregud vad det är vackert, bilderna säger egentligen ingenting.
Utan detta måste verkligen upplevas med egna ögon. Vi Sov över på ett litet motell längs vägen. Vaknade slängde i oss frukost, in i bilen och mot summerland beach som ligger nära Santa barbara för att sola och bada innan vi åkte hem till älskade LA. Jätte härlig liten miniresa med underbart sällskap! (1933)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0