HAPPY FEET



Idag är en himla tråkig dag. Idag så lämnade min älskade storebror mig, klockan 5 på morgonen åkte vi till LAX där han sedan flög vidare till Stockholm stad. Jag tror inte ni förstår hur lycklig jag är som har honom som storebror. Han är verkligen underbar. Vi är inte bara syskon utan bästa vänner och därför är det extra jobbigt att se honom åka. Finns ingen som förstår mig som han och ingen jag kan skratta så hel hjärtat med.
Tack så jättemycket brollan för överraskningen och två roliga veckor. Himla glad att du även hade "the time of your life, den där fredagen" HAHAHA!

LOVE LOVE LOVE YOU!

-"Förresten, Du vet väl att det var här dom spelade in Jurassic Park"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0