Done for this semester







Skolan är som sagt slut för denna termin, jag tyckte att jag förtjänade något fint. Så det blev en sväng till Marc by Marc Jacobs och köpte mig lite armband. Passar perfekt till när man är brun och sommarens färger.
Har pratat på skype idag med min fina Klara, Och min Emmelie igår. Blev en hel del gamla minnen som togs upp, om mindre än 3 veckor så är jag i Stockholm för en snabb visit och det ska bli så otroligt härligt att få krama om alla nära och kära. Men tills dess ska jag bara njuta av min semester här.

Kommentarer
Postat av: Fia

Du finns, men inte hos mig. Här. I den här stunden gör det lite ont. Men det är ok. För snart ses vi =) Min lilla GRRIIIIS!!!



Puss!

2011-06-19 @ 19:46:32
URL: http://tillmogeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0