God morgon Sverige!





















Om jag har tur så har jetlegen lagt sig och förhoppningsvis försvunnit. Känns så iaf, men att jag är mosig i huvudet är inget jag ska sticka under stolen med. Det har iaf varit full rulle sen jag kom hem. Igår så åkte jag och mamma in till stan för att sätta oss och avnjuta en lång-lunch och lite shopping. Runt fyra tiden mötte jag upp underbara Fia, vi tog en promenad till djugården och sen båten över till Söder. Promenrade längst vattnet och mötte upp min Måns. Satte oss på en utesrvering drack lite öl och vin. Efter ett tag var Måns tvungen att pysa, jag och Fia satt kvar en liten stund till innan vi åkte till Hammarby-Sjöstad för att sättas oss på resturangen "Hos Kaj"  fär att äta middag. Runt nio snåret kom även älskade Therese och gjorde oss sällskap. Det blev en hel del vin, prat och skratt.

"Men jag saknar LA."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0