Am I really ready for this





Last day before take off. Åkte till La brea imorse för att hjälpa Sandra att styla inför hennes projekt som hon ska lämna in till FIDM, himla kul faktiskt, gick snabbt och smidigt. Förhoppningsvis går det himla bra för henne. Jag håller tummarna. Efter att vi var klara med fotandet och stylingen åkte jag till Tanja som skulle fylla min utväxt. Fin ska man vara innan man åker "hem". För det är väl hem jag ska, känns inte så egentligen. När vi var i Laguna igår så titta jag ut över havet och tänkte för mig själv "hur kan man lämna California?" Här sitter jag och ska snart lämna denna älskade plats som har varit mitt hem i sex månader nu. Men jag kommer tillbaka, en månad går fort.
Och att komma till Sverige ser jag faktiskt fram emot, speciellt efter att jag har dubbel kollat vädret.
Mogeh kommer med solsken. Ses snart Stockholm.

See you soon LA lovers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0