Thank you for choosing Citibank.





Långklänning, solbrillor och ballerinaskor på. Solen skiner och det har varit en dag med mycket bil åkande fram och tillbaka.
Åkte till citibank för att öppna ett bankkonto och även få ett amerikanskt bankkort, fick hjälp av en jätte trevlig kvinna
det visade sig att hon hade läst fyra år på FIDM och jobbat som designer, hur kul som helst. Hon sa att Fashion merchandising kommer vara awesome och jag tror henne. Skulle även fixat ett amerikanskt nummer idag, men var tvungen att låsa upp mobilen först, medans jag väntade på att mobilen skulle bli klar så gjorde jag lite manikyr. Det behövdes.
Tydligen krånglade deras internet på AAA, så jag ska hämta upp min mobil inom tjugofyra timmar.
Ikväll måste jag sova tidigt för imorgon är det check-in på skolan och jag måste vara där klockan åtta.
Är faktiskt skitnervös, men ska bli kul att få se hur skolan är och ser ut.

Kommentarer
Postat av: Fatima

Spännande! Blogga ofta nu Mogis och lycka till första skoldagen. Du kommer kicka ass!

2011-01-14 @ 07:34:45
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Samin

Kommer gå så bra så!

2011-01-14 @ 13:22:18
Postat av: Sanna

Lycka till i skolan! Bli en cheerleader när du ändå gör Amerika! En miljon var-rädd-om-dig-kramar!

2011-01-14 @ 18:28:41
URL: http://sannaan.blogg.se/
Postat av: Klara

Vad fin du e! Lycka till i skolan!!! Jag är inne och kollar din blogg varje dag! Massa pussar

2011-01-15 @ 10:21:51
URL: http://modernlove.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0