Thank you god for skype and Måns Ortner.



Två dagar innan jag skulle flytta så fick min dator självklart virus, två underbara försökte hjälpa mig men tydligen ville viruset med till California. Så nu fick min Måns ta i med hårdhanskarna. Så via skype och något annat program gick han in på min dator och löste problemen. I love Skype. Och Måns är definitivt på top tre listan.
Nu måste jag bara ta med datorn till Vaio och be dem att formatera om den. Sen hoppas jag att allt blir bra igen.

Nu väntar jag på ett samtal från J, för att sen gå på vårt första "möte" ska bli sjukt spännande.

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej Mogis! Vad härligt det ser ut. Kul för mig och dig att jag dyker upp inom kort! Kraaaam

2011-01-18 @ 21:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0