Swan lake



 

Jag vet, jag har varit otroligt dålig på att uppdatera. Men jag har verkligen fullt upp, det är info dagar på skolan, det är lägenhets sökande, upptäcktsfärder, och mycket mer. Och väldigt mycket att ta in.
Igår så mötte jag upp Jessica och Sofie vid 3th street i Santa Monica, där vi först gick och köpta något att dricka för att sen gå ner till piren och babblade loss. Det går verkligen inte tröttna på alla utsikter och definitivt inte vädret. Senare på kvällen så blev det bio, Black swan. Eftersom jag verkligen gillar ballet och tycker det är en otroligt vacker dans såg jag fram emot filmen men förväntade mig inte alls att den skulle vara så djup som den var.

Idag var det info seminarium, började med att man satt i en timmas trafik, för en tjugo minuters strecka (inga konstigheter i L.A) mötte upp brudarna och gick till klassrummet. Det var en hel dag med sjukt mycket information som dom matade oss med. Det bästa tycker jag förutom när polisen kom in och berättade "true storys" var när vi fick en rundtur runt hela campus. Det är verkligen en jättefin skola, med massa palmer, fontäner, vi har sturbucks och andra caféer sen har vi har även två utomhus pooler. Schnååjs!

Denna dag slutade med en riktig välförtjänt Happy hour.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0