KISS FM 102.7













Igår så var det check in i skolan, i bilen så satt jag och hade lite små panik över hur det skulle gå.
Eftersom det egentligen inte var meningen att man skulle till skolan igår, för innan jag ens kom till L.A så hade vi fått information om att våra info dagar skulle vara 17-18 Januari. Men eftersom 17e är röd dag tydligen så flyttade de fram check in till 14e januari. Så himla tur att jag kom hit tidigt.
Så i bilen lyssnar vi lite på radio då det kommer upp ett program som de har varje morgon som går ut på att man får ringa in om man misstänker att ens partner är otrogen, då ringer KISS FM till den misstänkte och säger att den har vunnit något.
Som denna gång att han hade fått en gratis blombukett. Han blev sjukt nöjd och bröt på engelsk/indiska.
- aah me so happy, so hard to choose, well Im going to send it to Erin the most beautiful girl in the world.
Hans fru som heter Maryam sitter och lyssnar när hon hörd detta så får hon spel. Jag har ärligt talat aldrig hört en sån lång censur. Det var så brutalt, fick mig iaf att inte tänka på skolan, utan min haka var nere i marken!

själva skolvistelsen var väldigt snabb, jag gick till dras international education center, och lämnade in lite uppgifter.
Fick en mapp över skolan och lite information om hur det kommer vara på tisdag. Det var allt, sen var jag "Free to go".
Hann inte se så mycket av själva skolan, men lovar att återkomma med lite pics. Efter att jag  var klar åkte jag och min kusin runt lite i Santa Monica, kollade vintage butiker och sen satte vi oss vid vattnet och bara tittade ut.
På kvällen blev det årets första Sushi med ett glas vitt.


Nu ska jag ner till poolen.  


Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas du kommer in ordentligt i skolan och så! Lyllos alla i LA som får hänga med dig nu. Vill också bara skjuta in att det var INTE alls årets första sushi för dig. För den hade du med mig! Förstår iofs att mitt sällskap var så otroligt att du glömde bort vad vi åt :P

MISS YOU

2011-01-17 @ 23:10:22
Postat av: Nazanin

Hahah visst är Ryan's Roses ett sjukt program?! Men samtidigt väldigt underhållande!

2011-01-22 @ 21:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0