How many are you, love?

Efter att ha packat upp lite så blev det dags att göra sig i ordning. Det var tydligen en ny premiär öppning för nattklubben The Roxbury. När vi kommer dit är det sjukt mycket folk, när jag kollar lite åt sidan så ser jag att Ryan Phillippe står bara en meter ifrån mig och ska upp på vippen. Japp, ni som känner mig vet hur mycket mitt hjärta började trumma. Jag gillade verkligen Roxbury, bra drag, musik och människor.
Sen blev det efterfest i Jacuzzin.

Nu ska jag och Tåddan till IN AND OUT.


Kommentarer
Postat av: bumbi

men serrrrrri eller In and out var du bara tvungen att skriva så att jag skulle sitta här på morgonkvisten och läsa det med kurrande mage för att mitt kylskåp gapar tomt!!!!!!!!!! GE MIG IN AND OUT NUUUUUUU!! Love you!

2011-01-31 @ 10:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0