En dag som denna



Så regnade det i Los Angeles, men det upphörde ganska snabbt. Men vi bestämmde oss för att åka till 99 cent store idag. Eftersom vi inte har någon nära så fick det bli en bussfärd in till west hollywood.
Jag och alla andra som har varit i L.A vet att man som en normal människa inte ska ta bussen, för alla jordens konstigaste människor sitter på dessa bussar, jag har sett mycket men idag kanske det blev en person som vann priset. För när vi väl har gått på bussen så ser vi hur en kvinna stiger på, med brallorna nere vid knäna.
Och det värsta är att hon drar inte ens upp dem, utan hon går in lite små sakta, och självklart ställer sig väldigt nära oss och ryggen mot alla andra, där hon då visar hela stora svarta röven. Och vi fick ju då se hela vackra framstjärten. Hon drar upp byxorna, men dom åker ner. Tillslut sätter hon sig!

Då säger Sofie: Nemen herregud jag tänker aldrig mer sätta mig ner på dessa bussar, förstår du att du kommer ha hennes röv på dina kläder, usch!
Sen när vi hade handlat färdigt så fick det tyvärr bli buss hem. Vi kliver på, alla är sjukt trötta och har massa att bära. Sofie traskar in och sätter sig. Då märker jag att det är samma busschaufför och samma buss som vi åkte dit med, och att Sofie faktiskt har satt sig just på rövkvinnans plats.

Kan du förstå sofie att du har hennes röv på dina kläder. Jag kan inte sluta skratta!

Måste även tillägga att hon inte hade trosor på sig, för er som kanske inte riktigt hängde med..

Kommentarer
Postat av: Ylva Bolund

Vad rolig din blogg verkar vara. kommer verkligen att läsa din blogg igen! :) Hoppas du har en kul dag =P

2011-02-23 @ 14:38:44
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0