Day one.


Jag har väldigt, väldigt lite batterier kvar på datorn och jag hittar självklart inte min adapter.
Men resan har gått otroligt bra. Allt flöt verkligen på, förutom när jag spillde kaffe över hela min vita Fillipa K tröja, och luktade colombiansk kaffeböna heeela resan till L.A, ja förutom det gick allt verkligen superbra.
Nu sitter jag här i Encino, (där jag och Andrea bodde förra året) med en stor kopp te i handen.
Snart ska jag och lille Milo ut. Imorgon blir det full rulle, vi hörs då.

Hoppas ni mår bra där hemma.


Kommentarer
Postat av: bumbi

jag vill också sitta och mysa med er la familia! jag saknar dig min älskling, skype någon dag? en liten RAPSKI PAPSKI!! :D

2011-01-13 @ 10:15:29
Postat av: Emm

SKÖNT ATT HÖRA !! :)

2011-01-13 @ 13:20:26
Postat av: Mogeh

Dean: asså vi vill också att du ska sitta här och mysa med oss. Du vet S, hur mycket han sprang omkring och inte kunde sitta still, detta är gånger 100 nu. sitter och skrattar ihjäl mig i smyg! :D

Du är ju föfan aldrig inne på SKYPE! skärpning! hjärta



EMM: Himla mys att skypa, snart igen, du jag och klara. LOVE

2011-01-15 @ 19:25:58
URL: http://mogeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0