You fancy, huh?

 

 







Igår kväll kom min kusins man och plockade upp mig så åkte vi hem till Encino, har ju inte varit där på över en vecka snart och jag hade börjat sakna dom och lille Milo blev så glad att se mig så han kissade på mattan.

Vi firade med champagne och barbeque, real American style!
Efter maten kollade vi på filmen Letters to Juliette. En riktig myskväll med min "familj"
Det är faktiskt otroligt att ha min kusin här, känns trygt och som att vara hemma!

Idag blev jag avsläppt vid Beverly center, gick runt och kikade medans jag väntade på att Nazli skulle komma. Har inte sett henne sens sist jag och Dean var här i LA. Hon gled fram med sin jättefina bubbla cab och plockade upp mig utanför. Häjde volymen och åkte till Panini Cafe i Beverly hills för att sätta oss ner och äta & självklart "catch up".
Efter att vi hade ätit klart åkte vi vidare till Melrose och kollade i massa små butiker, och sen vidare till Be Center igen. Allt är så himla härligt när man har bil, man kan åka från ena ställe till ett annat, plus att det verkligen kostar inge för P-biljett. Efter att vi kände oss klara med shoppandet så avslutade vi med ett stopp på yoghurt land.
Riktigt härlig dag, få se hur kvällen blir.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0