Venice Beach.

Det blev en sväng till Venice Beach idag med Tåddan, Hon har inte varit där tidigare så vi tog en riktig långpromenad runt hela stranden och sen upp mot Main. Jag gillar verkligen Venice, alla skuma människor, stranden, stämmningen och att bara gå omkring och iakta. Efter ett tag blev vi hungriga och gick mot Santa Monica och satte oss på älskade Urth Café.. Helt slut blev jag efter allt promenerande och allt man ska ta in.

Påvägen hem köpte vi hem cupecakes och hade lite lördagsfik!

Många som klagar på att det är för lite bilder, men jag tycker att ni ska sluta klaga och bara njuta.
För det gör jag! Men här ska ni allt få se på bildregn!

































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0