Curtains cloesd



Nu sitter jag här hemma, ensam och det är alldeles tyst i hela lägenheten. Jag stängde av musiken en liten stund.
Jag älskar det, att bara sitta ner och lyssna på tystnaden. Alla andra är på deras kvällskurser, min sista lektion slutade för flera timmar sedan, men jag gick en sväng till skolans bibliotek tog fram min nyinköpta fashionone bok och satte mig ner och började bläddra. Ville inte åka hem men klockan började slå rusningstrafik och jag kände att det kanske vore dags att åka, för att sitta två timmar på en resa som ska ta tjugo minuter var inget jag precis hade lust med. Och väl hemma så lever vi värre än grottmänniskor, varken varmvatten eller spisen funkar.
Tummen upp på det, vet inte vad som riktigt har hänt men en raggardusch får det ta och bli.

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej mitt hjärta =)

Åh vad roligt att få läsa om dina bravader på andra sidan.

Vill också! Känner nästan för att bara rymma bort till er =) Åka till arlanda och sno åt mig en one-way-ticket. Hmm.. Vem vet, kanske finns nån snäll själ där som vill bjucka på en resa till staterna. Kostar ju inget att försöka!

Okej, skämt åsido. Saknar dig.

Hoppas innerligt att du mår bra!

PUSS!

2011-02-16 @ 20:45:51
URL: http://sofiaeiworth.blogg.se/
Postat av: unknown

Har alla i världen en blogg?

2011-02-17 @ 16:11:04
URL: http://kenzas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0