Sunday: flea market and the grove





















Söndag och det innebär att man åker till marknaden som ligger mellan melrose och fairfax.
Det fanns otroligt mycket fint som man ville ha. Det skulle verkligen vara kul att kunna köpa möbler och annat som man kan ha hemma hos sig, men tyvärr så kan jag inte tänka på sånt just nu, men det är kul att titta på..
Hittat faktiskt lite kläder och två par örhängen som jag slog till på. Efter att vi kände oss färdiga på marknaden gick vi ner till vintage butikerna på melrose och sen vidare till The grove där vi stannade till och lunchade på The  Cheescake factory.
Jag måste bara säga att herregud vad det är underbart väder just nu. Mitt leende är på maximal.
Det blir inte bättre än såhär? Joda man kan aldrig få nog.


Dagen kunde egentligen inte ha blivit bättre, ett bra avslut för all ledighet.
Imorgon börjar skolan och här sitter jag och lyssnar på mina mörka män i hörlurarna och försöker kolla över mitt schema.

Kommentarer
Postat av: BUMBI!

MEN SLUTA VARA SÅ JÄVLA SNYGG!!!!!!



OCH HÄLSA SIAMAK FRÅN MIG :D LOVE YOU!

2011-02-14 @ 08:08:48
Postat av: vicky

MogehPuss!! vad snygg du är..jag vill också vara där..

2011-02-14 @ 15:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0