This last couple of days






Öken jag har vandrat genom öken. Vädret har varit på topp de senaste dagarna och vi har hängt mycket vid poolen, och på kvällarna har vi varit ute och härjat. Det har varit Resturang/bar häng, Colony, Filmkväll med kusin och igår så blev det Eden.

Tjejerna har även fixat en massa med deras "nya" bil.
Trafiken här är ju verkligen inte att leka med plus att alla här kör verkligen som dårar.
Det verkar som att det är djungelnslag, störts bil vinner och då hamnar vi inte precis på första plats!
Men man ska inte hänga läpp för det. Det har gått väldigt bra, eller jag igår blev vi stoppade av polisen (självklart) och då är det andra dagen som bilen är ute på vift.
Det jobbiga med detta land är att man måste göra miljarder saker innan man ens kan komma fram till att påbörja en liten sak. Men som tur var hade tjejerna fixat alla papper och pappapolis var snäll och lät dem gå med en varning (De hade glömt stätta fast en liten lapp på plåten). Fast måste ju säga att bli stoppad av polisen kvällstid på hollywood blv nära alla är på väg mot clubarna och syrenerna blinkar som aldrig förr, alla stannar och kollar och så sitter man där som djur i bur. Haha, Nja kanske inte något på topplistan!

Idag ska jag träffa Siamak, han har åkt från Sacramento för att komma och hälsa på. Ska bli mys att träffa min extrapappa eftersom jag saknar min väldigt mycket.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0