Six foot seven foot

Vart har jag hållit hus kan man ju fråga sig, mest på andra sidan faktiskt. Inte för att det kanske säger er något.
Men huvudsaken är att jag hänger med i svängarna. Vi kan väl börja med i Lördags.
Tog det ganska lugnt på dagen, det regnade så jag, S & J gick och käkade lite middag här i Westwood.
Efter att ha mättat lille gosemagen så åkte vi hem och jag började göra mig iordning inför kvällen.
Åkte hem till Michelle och Angelica som bor vid The grove, där vi blev upplockade för att åka några meter neråt till en "going away" fest hemma hos en av deras killkompisar. Röda muggarna i högsta hugg och halv drink på klädseln.
När alla kände sig redo blev det vidare till Crownbar och sen till Roxbury.
Det var väldigt mycket fläng och släng, jag hade otroligt kul speciellt när jag och Michelle fick för oss att explora Hollywood.

Dagen efter kännde vi oss ovanligt pigga så vi promenerade ner till Fairfax och gick runt på marknaden.
Och för att man skulle känna sig mänsklig igen avslutade vi med en donk.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0