Can I get much higher

Super Bowl och det var verkligen inget vi ville missa, innan vi blev upplockad utanför oss så gick jag ner till poolen för att sola lite. Har faktiskt inte haft så mycket tid på senaste för att jobba på brännan eftersom vi har haft så otroligt mycket ärenden att göra, det ena till det andra. Nu är allt förhoppningsvis fixat och jag kan ha fler mysdagar ute i solen vid vår älskade pool.

Vi åkte till XIV, där man kunde kolla på matchen, man skulle tydligen heja på steelers som var "black/Yellow"
Perfekt den låten kan ju vi! Jag och brudarna blev lite less efter ett tag.
Ja gillar verkligen amerikansk fotboll, men vi har varit ute väldigt mycket på senaste och mer vodka/cranberrie var jag absolut inte sugen på. Så vi gick vidare till en riktig Texas restaurang för att äta lite middag.
När vi kom hem blev det ett dopp i jacuzzin..


Vi träffade även Jimi Hendrix på bussen, eller ja det var iaf vad en vit gammal man som sa att han var Jimi Hendrix! söt?






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0