Black and yellow, black and yellow.



















Idag åkte jag och Tåddan ner till Melrose ave för att titta i mina älskade butiker.
Började på Kittson och jobbade uppåt, sen efter att vi hade varit inne på Balenciaga (Deras butik är så otroligt fin, som att gå på moln när man är både utanför och inne, iaf mogeh moln) gick vi och satte oss på ökända Urth café.
Älskar deras Lemonad och Ceasar sallad där. Jag och Dean var ju stammisar där förra året!
Eftersom man är en "fattig student" så fick jag och Tåddan lite små ångest, så vi fortsatte till Beverly center istället.
Jag gick nästan raka vägen till "jobbet" H&M och blev lite sentimental, självklart var jag tvungen att köpa lite kläder från trend. Nu är vi tillbaka i lägenheten och ikväll blir det The supper club, kanske middag innan. Vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0