ATELJE













Torsdagar är den dagen jag har som mest lektioner, så det är verkligen fullt ös. På morgonen gick jag av några hållplatser innan och promenerade till första lektionen som ligger på
ett annat campus. Skönt att bara gå, sätta på ipoden och kolla på alla galna bilförare och allt som är runtomkring. Senare var det Fashion, jag måste bara säga att jag verkligen- verkligen gillar mina Fashion kurser. Det känns så rätt, det är kul och jag ser alltid framemot nästa lektion.
Men man måste verkligen kämpa och det är så mycket man behöver göra och köpa.
Så jag och Michelle har varit otroligt duktiga som blandat skola och nöje, Igår blev det först en trip till Blick där man kan köpa ALLT som har med konstnärsmaterial att göra. (Så nu fattas bara en franskbrytning, basker och en smal cigarett) Efter att vi hade handlat klart all material gick vi till The Grove för att unna oss ett glas vin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0