Mayday mayday

Har försökt att lägga upp bilder i över tre dagar nu, fattar inte varför min dator vägrar.
Så får väl skriva en truddelutt istället. Här i Los Angeles händer väl lite allt möjligt, vi har firat thanksgiving vilket var väldigt mysigt. Massa god mat och dricka med härligt gäng, och avslutade kvällen med charader.
Sen så vart det ännu en utekväll på ROSE. Först middag och sen dans dans dans. Väldigt rolig kväll, jag och Chelsea drog vidare till Smoke and mirrors. På söndagen hade jag och Angelica vår vanlig söndags rutin, en sväng till Urth cafe för att sitta och babbla om allt möjligt.

Julen har smygit sig till LA. Jag gillar det, väldigt mysigt. Även när jag har dagar då jag vill slå huvudet mot en lyckstolpe för att jag gör bort mig så kan en kopp soppa göra susen. haha.












Kommentarer
Postat av: Ewa

Hejsan!

Nu var det evigheter sedan jag var in o tjuvkikade på din blogg. Tänker en hel på dig. Det har hänt en del nya saker i Johns o mitt liv. Huset är sålt o vi bor idag i en 2:a i Inverness tills i april 2012 då vi ska flytta till vårt nya boende 50 meter ifrån. Hoppas allt är bra med dig o din familj. Passar på att önska dig en härlig Jul o ett gott nytt År.//Mycket kärlek o omtanke, ha det så gott!Ewa

2011-12-02 @ 14:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0