Shopping favorites





Jag trodde det skulle hinnas med massa shopping rundor på stan. Men efter omständigheterna så hanns det bara med två.
Men man ska vara glad för det lilla man får. Det blev inte årets stor handel men lite fick jag med mig tillbaka till LA.
Den rödan tröjan från Whyred är jag verkligen kär i man ska inte favorisera men nu gjorde jag precis det. Sen andra favoriter blev en svart klänning från ACNE och skjorta från Zara. Jeans västen har jag köpt här i LA från wasteland, vilket är en väldigt bra vintage butik som blandar både gamalt med nytt.

Kommentarer
Postat av: MICHI

åh jag har letat efter en jeansväst ett bra tag nu.....din var as najjss! du får hojta om du hittar en åt det lite ljusare hållet till michi mus :D puss miss you

2011-08-06 @ 14:47:41
URL: http://michi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0