Its so good being back

Handen på hjärtat de här tre senaste dagarna har varit bland de roligaste dagar jag haft. Bara nu när jag sitter här och skriver detta och tänker tillbaka blir jag helt fnittrig. Det hela började i Torsdags, Jag Martina och Amanda satt och hade fördrink hos M för att sen dra till Hemingways. Alla tre har ju varit borta över en månad, och det var typ ingen som visste att vi var tillbaka. Det blev årets kramkalas och rumpvisning för Hemman, men det bjöd jag på.
Allt var väldigt oklart hela kvällen och dagen efter när man sitter och ska gå igenom "vad hände igår egentligen" slutade med att man skratta så att man inte riktigt vet vart man ska ta vägen.. Och detta var bara första "dagen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0