Hopefully soon on the road



Värmen här just nu är helt galen, man vet varken in eller ut. Att försöka plugga till teoriprovet är inte en enkel match när man har hundra graders sol, pool och massa annat i huvudet. Men jag kämpar på!
Stackars lilla Mogeh synd om henne där borta i Los Angeles. Haha

Igår så mötte jag upp J vi gick självklart till Yoghurtland och tömde stället. Verkligen något som jag har saknat den senaste månaden och senare åkte vi till Sherman oaks gallerian för att gå på Bio. " The Rise of the planet of Aps" Jag ville ju helst se "the chang up" men konstigt nog vek jag mig för en gång skull. Hör och häpna gott folk.
Men den var bra, intressant och James Franco är ju absolut ingen man klagar över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0