Han kommer ju ta fram en pistol när som helst

Fredag och vi mår bra, efter hysteri skratten så skulle vi åka till Downtown eftersom Amanda är på jakt efter en bil.
Så vi tre plus Matt åker för att se på en bil som Amanda sett på craigslist. Mannen som hon prata med var lite skum i telefon, men hallå det är sjukt många som kan vara oklara på telefon. Så vi åker dit, står och väntar på en parkering där det står sjukt många bilar, från ingenstans kommer en kille. Amanda säger; men herregud om det är han så dör jag. Jag kollar på han som kommer och säger; Nej men det där är ju en uteliggare det kan ju inte vara han.
Men joda det var ju självklart han. Herregud han hade inte haft sju svåra år utan detta var så mycket värre. Han kunde knappt stå upp och stod och luta sig mot en annan bil med huvudet ner. hahahaah detta går egentligen inte att förklara. Sjukt som fan. Nog den äckligaste man jag sett på länge. Vi kollar knappt på bilen hoppar in i Martinas bil och åker iväg fort som fan.
Be mig förklara detta personligen för ni kommer skratta ihjäl er. Detta var en väldigt snabb resume, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0