Pursuit of happiness



Det är inte så farligt som det verkar.
Jag har ärligt talat inte haft ork, så även min lilla blogg har fått vara på Springbreak. Många har haft besök och andra har åkt iväg. Jag har njutit i min älskade stad. Bara gjort allt och inget. Det har ju trotts allt varit break jag försökte även förklarade för min engelsk lärare när han matade med massa uppgifter och läxor som vi skulle göra under vårt lov" Vet du vad meningen med Spring break är?" Han bara titta på mig och skrattade. Tydligen så vet han inte det..
Det har varit skönt att vara ledig. Nu är det tillbaka till verkligheten igen.

Ska försöka lägga upp lite bilder från veckan som gått

Kommentarer
Postat av: Ewa

Hej Mogeh!

Min "Springbreake" början för att vara exakt; om 2 timmar. Då blir det full rulle upp till Sälen för att njuta i backarna. Ha dé gott! GLAD PÅSK!

//Ewa

2011-04-21 @ 11:47:22
Postat av: Peni!

More updates!! :D går in o kollar varje dag ska du veta ;) Du verkar leva livet, är jätte glad för din skull :) puss&kram!

2011-04-21 @ 23:23:24
Postat av: Mogeh

EWA: Åh vad härligt :) Jag kan tänka mig att det även är helt underbart väder där just nu!

Hoppas ni haft en underbar påsk! MASSA KRAMAR



PENI: Hur glad blev jag inte av att det stod PENI :D

kul att du har koll på mig, har haft så himla mycket för mig så det varit dålig uppdatering, men lovar att keep up the good work!

Miss you!

2011-04-25 @ 20:20:29
URL: http://mogeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0