JAK & JIL











Det bästa med att plugga fashion är att man har som uppgift att kolla allt som har med mode att göra.
Läsa modetiningar, kolla modebloggar, gå och "fönstershoppa" ja ni fattar, allt som jag älskar att pyssla med.
Men att bänka sig framför 200 sidor av ren marketingfakta är faktiskt mindre kul, jag vill hellre hålla mig till det andra.. Nu ska jag vara så duktig och bege mig till min kära vän och math tutor Juni.
Han är verkligen bäst som orkar stå ut med mig, med tanke på att jag är värdelös på matte!

Kommentarer
Postat av: Fia

Åh!

JAG SAKNAR DIG!!!

Älskar att se dina bilder och få se en glimpse av dig =)

PUSS!

2011-04-05 @ 21:51:03
URL: http://tillmogeh.blogg.se/?tmp=05214335

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0