hey good looking what you got cooking



På tal om springbreak hade jag verkligen velat att min älskade storebror skulle komma och hälsa på.
Tyvärr kan han inte komma dom dagar som jag tyckte passade bäst (tydligen är sensation White viktigare än syrran) men inte hänger jag läpp för detta.. Eller jo, men hur som helst saknar jag honom lite för mycket varjedag. Finns ingen person på denna jord som förstår mig som han gör och det finns inget bättre än att dra ett skämt till honom och få honom att skratta. Nej usch vad jag saknar dig nu brollan. Kom hit!

Kommentarer
Postat av: samin

Inget är viktigare än du syster!

2011-04-04 @ 13:52:27
URL: http://www.clubmoments.se/blogg
Postat av: Ewa

Hej flicka lilla!

Hoppas att du har det bra. Här hemma i Sverige börjar nu vintern släppa sitt grepp, hela 9 plusgrader i skuggan. Hur går studierna? Tänker då dig. Allt gott från oss.//Ewa

2011-04-04 @ 16:49:22
Postat av: Mogeh

Brollan: love u



Ewa: åh jag saknar er så himla mycket!

Det går bra, jag kämpar på här borta, det är lite svårt men man får bita ihop.

Hur är kärlekstugan? John fikar väl inte ihjäl sig? Pussa gooolllet från mig!

2011-04-05 @ 09:50:46
URL: http://mogeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0