Thursday is the new friday





















I Onsdags bestämde jag mig för att åka till Karlstad och överraska storebror. 
Har känt mig lite dum som inte har varit och supportat Club moments så mycket, så nu var det dags för mig att åka till Karlstad och slå klackarna i taket på moments. Så jag hade budat på en tradera biljett och lyckades få en för 1 kr. High five till mig själv tänkte jag, gled ner till central station, ställde mig vid perrongen. Fick känslan av att något var väldigt fel. Jag tittade på skylten, Göteborg- Skövde. Tänkte att jag måste har gått fel. Jag plockar upp min biljett ur min väska och där ser jag SJÄLVKLART att jag har bokat en biljett från Karlstad till Stockholm och inte tvärtom. Ringer Carro och säger, ja nu åker tåget... FRÅN KAAAARLSTAD!
Köper första bästa biljett till Karlstad och kan inte göra något annat än att skratta åt mig själv.
Det var en himla mysig snabb visit. Med två överraskningar, först Dea på Arenabar och senare Storebror, båda blev väldigt chockad över att se lilla mig.
Carro hade jag inte sett på ett tag, bodde hos henne. Hon fyllde även år och det var så längesen jag firade hennes födelsedag. Sist men verkligen inte minst så var Club moments sjukt bra, Darwin och Backwall gav blue moon bar gåshud och alla var på otroligt taggat humör.

En timmas sömn för att sen åka nollsex tåget tillbaka till Stockholm för att börja jobba klockan elva.
Trött, det är bara förnamnet.

Kommentarer
Postat av: Fia

Du borde ha en stor fet jäkla gilla knapp var du än går. Du är så bra =)

Och det är kul att läsa dig.

Pöss!

2010-10-30 @ 10:51:34
URL: http://sofiaeiworth.blogg.se/
Postat av: Mogeh

Men goding :D du borde vara en stor fet jäkla GILLA knapp!

2010-10-31 @ 20:16:08
URL: http://mogeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0