MOVING TO LOS ANGELES!







Vet inte om jag har hunnit smälta det än, vet inte om jag har kunnat ta in det. Men det är faktiskt sant!
Mogeh Adjoudani ska äntligen få göra det hon har velat göra för länge, och det är att flytta till California.
Man kan inte sitta hemma och vänta på att det man vill ska hända bara från ingenstans ska inträffa, utan man får helt enkelt ta tag i saker och ting själv, det är då man kan nå sina högsta drömmar.

Vill bara ställa mig precis på samma plats som bilden från "Golden gate" och skrika så högt som det bara går. Ett glädje skrik. Fy fan va skönt att det ska bli att flytta till Los Angeles, känna värmen, kolla på människorna, gå in på de härliga små butikerna, sätta mig på Urth café och ta en lemonad och bara andas in och andas ut. 
Och självklart IN AND OUT, haha. Gud vad jag har längtat, och snart snart snart är jag där.

Kommentarer
Postat av: Fia

Och ett år från nu kommer jag och hälsar på =) Weeiiii

2010-10-20 @ 13:21:14
Postat av: Fia

pssst...

jag fick ett ryck, då jag ligger hemma och segar..

så nu har jag oxå en sån härn...

2010-10-20 @ 14:21:58
URL: http://sofiaeiworth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0